Expresii's Blog
Impresioneaza lumina!

No thanks!

Iata-ma in lumea asta virtuala, mai fortat, mai obligat… de profu’ de jurnalism online. Si, mare mi-a fost mirarea sa vad cat de numerosi sunt cei ce misuna pe aici. Nu am prea inteles eu de ce ? De fitze, pentru ca asa-i la moda, ca sa intri in licenta sau poate, indraznesc sa cred si eu ca o veche prietena a mea, ca sa-ti exersezi scrisul. Bine, bine, dar atunci nu trebuie sa si ai ceva de spus? Intreb.

Partea cu blogurile sa zicem ca am inteles-o. Scriu multi, iar unii o fac chiar bine. Sunt nedumerita totusi. De ce sa-mi petrec jumatate din timp pe platforme de socializare? Mi-a raspuns tot profu’: ” pentru ca acolo este viitorul tau public si acolo trebuie sa-l cauti”. Aha, deci sa inteleg ca viitorul public, consumator de jurnalism de calitate, se casatoreste, face copii si-si creste cainele in second life? Atunci, nu, nu, no thanks! Mai bine ma citesc singura. Pentru ca, zau daca inteleg treaba asta cu o a doua viata. Carevasazica, nu esti implinit in realitate si gasesti un soi de refulare in virtual?

Ingaduiti-mi sa spun ca mi se pare cea mai mare prostie. Si, daca poate cineva, atunci sa-mi explice si mie ce-i cu second life-ul asta.

Un răspuns to “No thanks!”

  1. […] aproape oricine poate deveni “jurnalist”. Oricine îşi poate face un blog, pe care să posteze ştiri, informaţii “la cald”. Nu e […]


Lasă un răspuns

